czwartek, 6 grudnia 2012

Sypialnia nowoczesna DALLAS

Urządzając sypialnie dążymy do tego, aby pod każdym względem była doskonała. Chcemy, aby była klimatyczna, piękna i przede wszystkim wygodna. Niekiedy brakuje nam aspiracji i sił na stworzenie takiej sypialni. Wtedy warto sięgnąć po zestaw mebli do sypialni, które będą się dopełniać i współgrać ze sobą. Jednym z takich zestawów jest sypialnia Dallas. Jest to zestaw mebli, na który składają się piękne i ergonomiczne łóżko z wbudowanymi lampkami led; szafa do wyboru 3D, 4D, 5D, 6D, 7D; praktyczna i elegancka komoda, stoliki nocne oraz lustro. Sypialnia ta utrzymana jest w kolorystyce orzech Merano ciemny oraz w nowoczesnym, choć dość klasycznym charakterze. I chyba właśnie w tym tkwi siła tej sypialni. Większość z nas tego szuka. Chcemy, aby sypialnia była nowoczesna, ale także niezbyt krzykliwa i subtelna. W przypadku sypialni Dallas, udało się producentowi pogodzić te dwa nurty i stworzyć wyjątkową i interesującą sypialnie.    

4 komentarze:

  1. Wiele rzeczy i mebli które są nowoczesne mogą się podobać i pewnie także tak jest. Jak dla mnie bardzo fajnym sposobem na umeblowanie salonu jest wstawienie narożnika http://itvmi.pl/ekonomia-przestrzeni-czy-oplaca-sie-stawiac-kanape-naroznikowa-w-malym-pokoju/ tym bardziej, gdy nie mamy zbyt dużo przestrzeni. W takim wypadku na pewnie takie meble mają sens.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nowoczesny wystrój wnętrz chociaż tak na prawdę klasyczny też ma w sobie pewien urok (sama mam klasyczną sypialnię :D). Tak na prawdę w sypialni najważniejszy jest materac, który odpowiada za nasze zdrowie i wygodę. Dlatego polecam materac piankowy, który można znaleźć na stronie: http://senpo.pl/materace/materace-piankowe/termoelastyczne. Jest dość tani, ale na prawdę wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę są to bardzo ważne sprawy, ale ja chcę jeszcze dodać, że dla mnie bardzo ważne są również meble tapicerowane. Fajnie, że jak coś zawsze można je oddać do tapicera https://tapicer.warszawa.pl/ i moim zdaniem jest to bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku planowałem budowę altany w ogrodzie i potrzebowałem stolarki na zamówienie. Po kilku rekomendacjach od znajomych skontaktowałem się z firmą z linku https://kacprzak-stolarz.pl/. Cały proces od projektu po montaż przebiegł bezproblemowo. Dzięki profesjonalnemu podejściu i ogromnej wiedzy stolarza, altana stała się prawdziwą ozdobą mojego ogrodu. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń