poniedziałek, 5 listopada 2012

Sypialnia nowoczesna NEAPOL

Sypialnia nowoczesna daje większości z nas ogromne pole do popisu podczas aranżacji tego wnętrza. Możemy zaszaleć stylem i stworzyć ją  w taki sposób, w jaki nikt inny nie odważyłby się. Możemy także skorzystać z gotowych propozycji, a mianowicie wybrać zestawione ze sobą meble do sypialni. Takie rozwiązanie pozwala nam na stworzenie pięknej sypialni i nie narazimy się na połączenie ze sobą rzeczy, które nie pasują do siebie, a przede wszystkim nie przedobrzymy z dodatkami. Co więcej tego typu zestawy mebli są po prostu piękne i bardzo eleganckie. Najlepszym na to przykładem jest sypialnia Neapol. Składa się ona z łóżka Stolwit, szafy, komody i dwóch stolików nocnych. Oczywiście wszelkie wymiary, zarówno łóżka jak i innych elementów możemy dopasować do swoich potrzeb. Łóżko Wenus R jest tapicerowane piękną skórą Eco i posiada fantastyczny zagłówek, który nie tylko będzie oparciem dla pleców, ale również dekoracją pokoju. Szafa 3-drzwiowa wykonana jest w kolorystyce "oliwka Bacra", lub Czarna perła z połyskiem. Ten zestaw mebli do sypialni jest świetną propozycją dla osób, które chcą aby ich sypialnia miała "to coś". Elegancka i stylowa, a jednocześnie ciepła i przytulna, dająca swojemu właścicielowi wiele radości, a przede wszystkim pozwalająca odpocząć po ciężkim dniu. Meble Stolwit to gwarancja jakości i pięknego designu, który jest ponadczasowy i zawsze w dobrym guście.

3 komentarze:

  1. Dla mnie wcale nie musi być jakaś nowoczesna sypialnia bo ja lubię się wyspać na tym co mam. Jednak jak zmieniałam pokój dziewczęcy w pokój nastolatki to według porad https://rodzinneogrody.pl/dodatki-ktore-pozwola-ci-przemienic-pokoj-dziewczecy-w-pokoj-nastolatki/ wystarczyło kilka dodatków. Tak oczywiście zrobiłam i efekt przeszedł moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy szukasz rzemieślnika, który stworzy dla Ciebie wymarzone meble na wymiar? http://kacprzak-stolarz.pl/ to miejsce, które powinno zainteresować każdego, kto ceni sobie wysoką jakość wykonania i indywidualne podejście do klienta. Stolarstwo Kacprzak to prawdziwi profesjonaliści, którzy z pasją podchodzą do każdego zlecenia. Ich prace charakteryzują się nie tylko solidnością, ale również unikalnym designem. Zaufaj doświadczeniu i skorzystaj z usług stolarskich na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Remontując kuchnię, poszukiwałem wysokiej jakości materiałów i natknąłem się na https://artcorestudio.pl/oferta/. Interesuje mnie, czy ktoś miał doświadczenie z ich blatem kuchennym – szukam czegoś trwałego i łatwego w utrzymaniu.

    OdpowiedzUsuń