piątek, 15 czerwca 2012

Sypialnia nowoczesna RAVENNA

Sypialnie nowoczesne mają to do siebie, że albo są uwielbiane, albo krytykowane. Sypialnia Ravenna na pewno zachwyca. Mnie urzekła i sprawiła, że odkąd ją zobaczyłam nie potrafię myśleć o żadnych innych meblach. Już kombinuję, jak przekonać mojego mężusia do zmiany wystroju naszej bądź co bądź nie dawno urządzonej sypialni!:) Ten zestaw meble do sypialni warszawa jest po prostu taki, jak ja sobie wymarzyłam. Posiada niby prostą formę, ale właśnie w tym tkwi piękno i sukces. Piękne łóżko Stolwit, które sprawia, że sypialnia jest przyjemnym i przytulnym wnętrzem. Szafa jest ogromna, więc pomieści wiele ubrań, zwłaszcza że chwilowo nie posiadam garderoby. Właściwie każdy z elementów tego zestawu jest niezastąpiony i bez któregoś z nich sypialnia Ravenna nie byłaby tą samą.  Nawet nie wyobrażacie sobie, jak bardzo chciałabym być właścicielką tych mebli. Są eleganckie, piękne i jednocześnie skromne. Posiadanie ich uczyniłoby mnie naprawdę szczęśliwą. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś stworzyć sypialnie warszawa właśnie z tymi meblami.      

1 komentarz:

  1. Jestem przekonana, że nie ma lepszego miejsca niż sypialnia dlatego ja tak bardzo lubię spędzać w niej czas. Jeszcze od momentu kiedy mam u siebie w sypialni nowy materac https://senpo.pl/producer/hilding/ to już w ogóle wiem jak komfortowy może być odpoczynek w takiej sypialni.

    OdpowiedzUsuń