piątek, 13 kwietnia 2012

Sypialnia z WYPLOTEM RATTANOWYM

Sypialnia z WYPLOTEM  RATTANOWYM z drewna olchowego
Sypialnia z WYPLOTEM  RATTANOWYM

Głównym elementem sypialni jest łóżko drewniane w całości z litego drewna połączone z wyplotem rattanowym. Drewno brzozowe, olchowe lub sosnowe możemy wybarwić korzystając z szerokiej gamy kolorów lub z próbki kolorystycznej klienta.
Kolor lub odcień rattanu łatwo dopasujemy mając przed oczyma liczny wachlarz barw i odcieni. Łóżko do sypialni możemy wykonać w każdym rozmiarze, nawet nietypowym, np 150cm x 193cm.
Aby skomponować sypialnię dobieramy do łóżka takie meble jak komody, stoliki nocne, toaletki i szafy. Mamy z czego wybierać, ponieważ do naszej dyspozycji jest katalog z licznymi wzorami mebli z wyplotem rattanowym.
Do łóżka możemy dokupić materac z Koła. Oczywiście, aby dobrać odpowiedni trzeba się na nim położyć, ale już teraz mogę Wam polecić, np materac Estrella lub Texel.
Sypialnię z wyplotem rattanowym cechuje piękny i estetyczny wygląd.  Modne odcienie drewna i rattanu będą cieszyć oczy i gusta przez wiele lat.    

3 komentarze:

  1. Jakby nie było oczywiście sama sypialnia oraz jej wystrój jest bardzo ważny. jednak ja nalezę do osób dość szczegółowych i muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Jak szukałam mebli do jadalni https://codziennik24.pl/jak-wybrac-idealne-meble-do-jadalni/ to także starałam się wybrać te dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja na ten moment najbardziej i tak skupiam się na samych podłogach gdyż właśnie w najbliższym czasie będą u mnie one wymieniane na nowe. Bardzo fajnie, że całością prac zajmie się firma https://www.wawerbud.pl/podlogi/ więc mam pewność, że jest to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również bardzo ważnym jest właśnie to aby moje meble zawsze mi się podobały. Jak potrzebuję w nich coś zmienić to wtedy w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ jestem w stanie znaleźć potrzebne materiały.

    OdpowiedzUsuń